CARI DI BLOG INI

20 September 2011

Rafidah Ibrahim Tidak Bertudung - Pendapat Aku (must read)

Salam dan hai.

Aku sendiri pon memang terkejut juga bila dengar cerita ni. Tapi yang buat aku lagi terkejut bila aku search kat google jumpa gambar ni. Memang tak syak lagi memang Rafidah Ibrahim dalam gambar ni.


Agak-agak korang kereta ape ni? Kalau tengok betul-betul macam Suzuki Swift. Tak silap aku Suzuki Swift hadiah yang kumpulan Sepah dapat masa Juara Raja Lawak 3. Comel gak bila tengok Fida freehair kan? Siapa setuju sila angkat kening. Hahaha.



Gambar ni diambil dari Facebook milik BF Rafidah sendiri, Mamat Sepah. Gambar ni diambil ketika percutian di Batam, Indonesia bersama2 keluarga Mamat Sepah. Huh, mesti best kan.


PENDAPAT AKU MENGENAI ISU NI:

Aku sebenarnya bukan nak kutuk atau nak nasihat ke Fida pasal isu ni. Sebab siapalah aku kan, mana ada hak. Lagipun semua insan pasti akan membuat silap sama lah macam aku sendiri. Tapi bagi aku, apa yang Fida buat ni memang salah dan sedikit sebanyak mencalarkan imej muslimahnya. Sebagai seorang artis, pasti banyak mata memerhati kita kat mana saja. Setakat Indonesia je bercuti, memang la ada mata yang nampak. Cuba bercuti kat UK, Paris atau Madrid. Konfem tak jadi kontroversi. Lagipon aku tengok fesyen Fida akhir2 ni agak lain macam jugak. Banyak fesyen yang digayakan menampakkan bahagian leher walaupun masih ada tudung.


P/s: Manusia boleh berubah sekelip mata. Tak percaya? Tanya aku.

Tweet Artikel Ini Jika Anda Suka!

13 ulasan:

  1. hmmm.. rase malu lak sbg muslimah btudung..

    BalasPadam
  2. Lovelia : setiap manusia pasti mlakukan kesilapan

    BalasPadam
  3. Lovelyliscious : harap2 Fida berubah lpas ni.mudah2 an..amin

    BalasPadam
  4. if org dh kenal kite bertudung nmpak sgt kepelikan bila tak bertudung . nak komen pun x boleh sbb ak pon x bertudung ..

    BalasPadam
  5. Ladolce Shima : 2 la,bila dia da glamer ni mybe dia rase x perlu bertudung..

    BalasPadam
  6. dulu ingat ok je minah nie...skang!!entah la...:-)

    BalasPadam
  7. truk3,,,apa nak jadi ngn minah ni,,indah khabar dari rupa,,dulu minah ni idola aku,tp skang bukan lagi,,fikir2 kan la,,

    BalasPadam
  8. Harap fida Menjadi artis yang selalu bertudung.....

    BalasPadam
  9. Kite semua berdoa Fida ke arah yang lebih baik..Mudah2 an...

    BalasPadam

Takkan Baca Je? Komenlah kerana setiap komen yang ditinggalkan akan dijawab on the spot. Jika anda ingin menggunakan gambar di blog ini, boleh minta keizinan daripada penulis terlebih dahulu :)