CARI DI BLOG INI

19 Oktober 2011

Bekas Kekasih Kata Mamat Sepah Lebih Teruk Dari Monyet (Gambar)



Bekas Kekasih Kata Mamat Sepah Lebih Teruk Dari Monyet
Bekas kekasih Mamat Sepah, Adda, mengutuk keras Mamat dengan menyifatkannya sebagai tidak sedar diri dan bersikap lebih teruk dari seekor monyet. Adda mengamuk di laman twitter semalam dengan mengeluarkan kata-kata yang agak kasar terhadap bekas kekasihnya itu dan menganggap Mamat sebagai lupa daratan serta berlagak hebat setelah menjuarai program Maharajalawak anjuran Astro.
“Ko ni mmg tak sedar diri lg kn!! Pelik la manusia mcm ko ni..monyet pn tk mcm ko la!!!!
“Manusia klu dh kat atas tu mmg mudah lupa diri, setakat ko juara dlm Malaysia, ko tk yah nk brlagak la!! Bkn ko harumkn nama negara pn!!,” kata Adda melepaskan marahnya pada Mamat semalam.
Adda juga turut mempertikaikan sikap Mamat yang dikatakan berpura-pura ‘tunjuk baik’ kepada peminat industri hiburan tanahair.
“Tk yah nk brlagak baik la weyhh!! Klu ko baik sgt ko tkkn kena buang la!! Pastu tk reti sedar diri lg,” katanya lagi.
Selain itu, Mamat yang baru putus cinta dengan kekasih terbarunya, Fida, juga disifatkan sebagai tidak mampu berfikir dan ‘kaki perempuan’.
“Mgkn sbb ko tk de pelajaran, sbb tu ko ckp tk pakai otak kot!! Dasar buaya darat!! Keong racun!!!!”, tambah Adda lagi.
Adda turut mendedahkan bahawa ketika Mamat menjadi kekasihnya, bekas anggota kumpulan Sepah itu sering meminta hubungan mereka putus.
“tu arr..dia tu ape yg tk puas ati ngn Adda pn tk tau!! Tu la ms bercinta dulu ngn Adda, sibuk nk break!!,” ujarnya di laman Twitter miliknya itu.
Bagaimanapun, Mamat cuba menyampuk emosi Adda tersebut dan mempersoalkan sebab Adda mengamuk kepadanya.
“Aiyyyyoooo datin…..nape memarah ni????” kata Mamat ringkas.

Mamat pernah bercinta seketika dengan Adda sebelum bertukar kekasih dengan seorang lagi artis baru, Fida, dan kemudiannya hubungan tersebut putus juga ekoran insiden pendedahan gambar peribadi di luar negara. Fida memutuskan hubungan tersebut setelah Mamat menyiarkan gambarnya yang tidak bertudung ketika melancong ke Singapura bersama keluarga dan Mamat sempena cuti Hari Raya Aidilfitri yang lalu.
Mamat turut disingkirkan dari menganggotai kumpulan Sepahtu yang ditubuhkan oleh dua orang lagi bekas anggota kumpulan Sepah, iaitu Jepp dan Shuib, yang menyifatkan sahabat mereka itu bermasalah serta sering menimbulkan kontroversi yang menjejaskan nama baik kumpulan mereka.

P/s : Aku sebenarnya pon tak tau apa masalah Mamat ni. Shuib pon boleh jaga disiplin dia walaupon dah berbini..
Tweet Artikel Ini Jika Anda Suka!

2 ulasan:

Takkan Baca Je? Komenlah kerana setiap komen yang ditinggalkan akan dijawab on the spot. Jika anda ingin menggunakan gambar di blog ini, boleh minta keizinan daripada penulis terlebih dahulu :)