CARI DI BLOG INI

20 Mei 2012

19 Mei 2012. Hari Fast Food Sehari Untuk Aku, Intan dan Abang Ajim.

Salam semua.
Semalam, 19 Mei 2012 merupakan Hari Fast Food untuk aku. Tanpa mengeluarkan sebarang duit, 3 kali aku makan di 3 restoran. Pagi breakfast kat McD Semenyih, Mom belanje.



Tengah ari lak makan kat Subway, MetroPoint Kajang. Sponsored by kazen, Azim Johar. Intan pon join sekaki. Lepas balik dari Subway, lepak dulu kat umah Azim Johar maen XBOX dia. Sampai malam je, boleh lapar pulak kitorang semua.


Ape lagi, pakat2 pegi Restoran Nasi Ayam Gemas at perkarangan Tesco Semenyih. Sekali lagi dibelanje oleh Abang Ajim kita ni. Pekena nasi ayam ngan set fun fries dia.

Memang rezeki aku kat luar rumah semalam. Ape pon, memang best makan free walaupun apa jua makanan kecuali non halal kan.

Special Thanks To My mom and Abang Ajim. Abang Ajim, moga cepat dipertemu jodoh yang terbaik. Aku doakan. Mudah-Mudahan.

Nak try makan kat Wendy's ngan Kenny's FREE lak lepas ni. Bole ker.
Tweet Artikel Ini Jika Anda Suka!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca Je? Komenlah kerana setiap komen yang ditinggalkan akan dijawab on the spot. Jika anda ingin menggunakan gambar di blog ini, boleh minta keizinan daripada penulis terlebih dahulu :)