CARI DI BLOG INI

31 Disember 2013

Selamat Tahun Baru. Masuk tandas 2013, keluar tahun 2014. Eh Klisenya.

Salam semua.
Kurang dari dua jam lagi, Malaysia dan negara-negara sewaktu dengannya akan menyambut tahun baru, 2014.




Macam biasa, aku hanya menyambut detik2 terakhir, sisa2 terakhir 2013 di rumah. Dataran Merdeka, Bunga api, countdown itu biasa bagi aku. Lawak-lawak klise masuk tandas 2013, keluar tandas tahun 2014 dan  bayar hutang tahun depan pon biasa. Okay, aku try buat entri ni tak terasa bosan. Selamat Tahun Baru Dua Ribu Empat Belas. Eh Klisenya, kan? Well, tahun baru ni aku tak terasa nak set up azam or wishlist. Lebih kurang 90% azam tahun 2013 gagal disempurna. Jika disempurnakan, tentulah sekarang aku adalah seorang hebat dan kaya.



Tahun ni, aku hanya menantikan detik FIFA World Cup 2014 Brazil. Memang tak sabar nak tengok semua stars kat sana. Aku sokong Brazil sejak azali lagi walaupun Brazil takde player Man U. Rafael tak terpilih rasanya.



P/s: Februari dan Mac dalam hidup aku terdapat dua hari merbahaya. Perlulah aku berwaspada selepas ini.

Tweet Artikel Ini Jika Anda Suka!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca Je? Komenlah kerana setiap komen yang ditinggalkan akan dijawab on the spot. Jika anda ingin menggunakan gambar di blog ini, boleh minta keizinan daripada penulis terlebih dahulu :)