CARI DI BLOG INI

08 Mac 2015

Selamat Pengantin Baru, Aminah Rusli. NAJ Kau Bila Pula?

Salam semua.
Minggu lepas, aku bersama Helmy, Hairi dan Farid bersama-sama ke rumah kawan satu kelas sekolah menengah, Aminah untuk memenuhi jemputan pihak pengantin. Ayat macam esei kan. Haha.

Sekali join sekaki makan beradab tu. Maklumlah tetamu kehormat kan. Hehe.

Tumpang kereta si Farid walaupun rumah Aminah dekat je ohh.

Bergambar dengan kawan-kawan sekolah dulu-dulu.

Lepas tu, Aminah dan suami tunjukkan skill memotong kek dengan bergaya.

Selesai bergambar di meja makan beradab, bergambar pula di atas pelamin. Sesungguhnya kami memang gila bergambar. Haha.

Budak2 perempuan kelas aku dulu. Makin berseri-seri ye semua.

Perkara wajib bila keluar dengan kawan-kawan. Selfie! Tak sah kalau takde selfie.


P/s: Selamat pengantin baru, Aminah. Semoga berbahagia hingga bila-bila. Soalan kepada diri sendiri. NAJ bila pula? Jawapannya, baru 20-an. Muda lagi kot.

Tweet Artikel Ini Jika Anda Suka!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan Baca Je? Komenlah kerana setiap komen yang ditinggalkan akan dijawab on the spot. Jika anda ingin menggunakan gambar di blog ini, boleh minta keizinan daripada penulis terlebih dahulu :)