Cabaran Maggi Samyang Hot Chicken Ramen (Review)

Salam semua.
Disebabkan maggi ramen ni memang famous kat Malaysia ni, aku pun taknak ketinggalan untuk merasa kepedasannya. Ramai yang buat video kat instagram, facebook sampai menangis kot. Abang-abang pon berlinang air mata. Haha.

Cantik packaging dia.

Sebenarnya maggi ni kakak aku beli kat instagram. Harga dia RM 24. Ada lima bungkus kecil di dalam.

Pastikan ada logo halal baru beli tau. 

Kalau korang rasa nak makan, pastikan sediakan air sebelum hujan air mata.


Yes, lulus cabaran maggi samyang chicken ramen dengan jayanya!

REVIEW
Maggi dia memang sedikit tebal berbanding maggi2 jenama lain yang ada kat pasaraya. Bau dia memang kuat dan sedap. Bila makan tak rasa pedas. Lepas dua tiga minit masuk mulut baru rasa pedas tu datang. Memang aku sendiri tak tahan kepedasan dia. Walaupun pedas gila tapi tak dinafikan memang sedap dan rasa nak makan lagi selepas habis. Aku boleh kasi 4 bintang untuk maggi buatan Korea ni.


P/s: Memang jatuh cinta dengan rasa maggi ni. Jangan salah faham, aku bukan k-pop.

Ulasan