Habiskan Baucar Buku Di Pesta Buku Antarabangsa KL 2014 #FIXI.

Salam semua.
Tahun 2014 merupakan kali ketiga aku ke Pesta Buku Antarabangsa. Aku ada tulis entri untuk Pesta Buku tahun lepas. KLIK SINI
Tahun 2014 juga kali ketiga aku dapat baucar buku 1 Malaysia (BB1M).

Tahun ni aku menghabiskan semua kelima-lima baucar kat booth Jelajah Lejen Fixi, Indieke ngan Hijjaz Record Publishing. Yang bestnya, semua booth kasi diskaun, inilah kelebihan pesta buku sebenarnya kan.


Booth JELAJAH LEJEN FIXI (Diskaun RM 29.80)

Dapat jugak mug/ termos comel ni. Boleh gedik bawak kopi pegi keje kan. Buku2 dari Fixi dan Lejen Press memang kebanyakannya awesome. Kalau korang perasan aku pilih buku2 yang genre dia related to psiko, seram dan misteri/ pembunuhan. Semua buku2 ni aku dah baca review kat blog2 sebelum beli tau. Penulis-penulis macam Nadia Khan, Dayang Noor, Nami Cobb. Sapa jer tak kenal kan mereka ni hebat dalam twistkan plot cerita. 



Booth INDIEKE (Diskaun RM 10)

Sebenarnya kakak aku dah ada buku Wani Ardy tu tapi saja aku nak beli kulit baru ni. 24 Minggu buku 1st tulisan Ana, konfem first impression aku tinggi untuk buku ni. Buku Makan Dalam pulak lebih kepada isu2 sensitif yang tidak ada tersiar di surat khabar.


Booth HIJJAZ RECORDS (Diskaun RM 10.90)

Tertarik dengan buku-buku dari Hijjaz Publishing, aku beli dua buku ni yang related to makhluk Allah yang bernama Jin atas perasaan ingin tahu yang membuak-buak.

Nilah rupanya bila semua buku disumbat dalam 2 tote bag. Masa ni beg I AM LEJEN yang cantik tu habes. Memang berat kalau difikirkan, nasib baik parked kereta kat depan pintu masuk PWTC. 

P/S: Terserlah kerajinan disitu. Hahaha. Konfem ambil masa yang lama nak habiskan semua kan.

Ulasan

  1. peh sampe 2 beg !
    jeles hokey !
    hahahaa. resit IndieKe tu menarek la .
    Engko beli, engko ohsem .
    hahahaa
    selamat membaca !

    BalasPadam
    Balasan
    1. See, sebab malas nak fikir buku apa nak beli before expired date dia bulan 7 ni ohh. Beli by baucar, baca, review then apa lagi, jual. Hehehe.

      Padam

Catat Ulasan

Takkan Baca Je? Komenlah kerana setiap komen yang ditinggalkan akan dijawab on the spot. Jika anda ingin menggunakan gambar di blog ini, boleh minta keizinan daripada penulis terlebih dahulu :)